
Методична робота в коледжі спрямована на формування інноваційного освітнього середовища, та реалізується як цілісна система підвищення науково – теоретичного і загальнокультурного рівнів викладачів, їх психолого-педагогічної підготовки, розвитку педагогічної компетентності, формування професійної майстерності, cпонукання до самоосвіти й саморозвитку.
Основними напрямками методичної роботи є:
- надання методичних консультацій викладачам та студентам,
- спрямування і координація роботи циклових комісій коледжу;
- розробка, апробація та впровадження освітніх технологій, інноваційних методик у навчально-виховний процес;
- сприяння розвитку творчого потенціалу кожного викладача, створення організаційних умов для безперервного фахового підвищення кваліфікації педагогів;
- вивчення й узагальнення передового педагогічного досвіду викладачів коледжу,
- залучення викладачів та студентів до навчально-методичної, науково-дослідної роботи;
- організація виставок педагогічних досягнень викладачів, новинок психолого-педагогічної, методичної літератури, періодичної преси;
- робота з молодими викладачами;
- допомога в підготовці викладачів до атестації.

Важливою складовою методичної роботи є формування методичної компетентності викладачів. У методичному кабінеті зібрані інформаційні, інформаційно-методичні матеріали, зразки навчальної документації, добірки статей, відеоматеріали, презентації і т.п.
Педагогічні працівники є авторами багатьох посібників, наукових публікацій, методичних матеріалів, активними учасниками фахових конкурсів, семінарів, науково-практичних конференцій всеукраїнського, регіонального та обласного рівнів.
Координуючим органом методичної роботи є методична рада, яка розглядає найбільш важливі питання удосконалення методичної та навчально-виховної роботи в технікумі, впровадження інноваційних технологій і прогресивних форм організації навчання в навчальний процес, контролю і координації роботи циклових комісій, розробки заходів з підвищення професійної майстерності викладачів тощо.













